loading...
نانو فناوری
عضویت در خبرنامه گوگل

ایمیل خود را وارد نمایید:

خبرنامه گوگل

پذیرش نویسنده


در صورتی که می خواهید در بخشی از این وبلاگ سهیم باشید و نویسنده مطالب این وبلاگ شوید از طریق ایمیل یا نظرات ما را مطلع سازید.
-گروه نانو فناوری-
جستجوی اختراعات
FreePatentsOnline.com
 
امیر صادقپور بازدید : 965 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

سایت  Research Gate از جمله شبکه های اجتماعیست که بالغ بر 2.1 میلیون نفر از اساتید، دانشجویان و محققین رشته های مختلف از مهندسی تا فلسفه به عضویت آن در آمده اند. تا سال گذشته شما می توانستید با دارا بودن ایمیل از سرویس های ایمیل معمول، مانند جی میل و یا یاهو، در این سایت ثبت نام کنید. اما در حال حاضر تنها می توانید با دارا بودن آدرس ایمیلی که متعلق به موسسه ی شناخته شده برای این سایت است، ثبت نام کنید. مانند آدرس ایمیل هایی از دانشگاه های دولتی و آزاد در ایران.
پس از عضویت می توانید مقالات و کارهای پژوهشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، سوالات خود را از متخصصین جویا شوید، از انتشارات و اخبار جدید در حیطه ی تخصصی خود با خبر شوید و هر آنچه که از یک اجتماع مجازی-علمی میخواهید را می توانید در این سایت بیابید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mo در تاریخ 1394/04/27 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

سلام. وقتتون بخیر.
ببخشید من دنبال یه مقاله هستم که فقط تو سایت Research Gate پیدا میشه، من از طریق ایمیل دانشجویی هم اقدام به ثبت نام در سامانه کردم ولی متاسفانه کد فعالسازی به ایمیل من ارسال نمیشه و من موفق به ثبت نام کامل در سایت نمیشم. میخاستم ازتون خواهش کنم اگه امکانش هست از دوستانی که در این سایت موفق به ثبت نام شدن درخواست کنم که این مقاله رو در اختیار من قرار بدن. ممنون میشم اگه کمکم کنید.
عنوان مقاله این هست:
The Influence of External Auditor’s Working Style, Communication Barriers and Enterprise Risk Management toward Reliance on Internal Auditor’s Work


کد امنیتی رفرش
تالار گفتمان پرسش و پاسخ نانو فناوری

درباره ما
دانلود کتاب ، مقاله ، ژورنال ، پاورپوینت، جزوات اساتید دانشگاه یزد رشته نانو بیو ساختار های لیفی (دانشکده نساجی).اساتید:دکتر دستجردی ، دکتر محمد علی توانایی،دکتر سید منصور بیدکی،دکتر سعید فتاحی،دکتر محسن هادیزاده و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ نانو فناوری چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 4,530
  • بازدید کلی : 101,880